MuZReK.NeT

Oylesine Bir Blog Iste..!!

Uzun süredir facebook da anasafyamda cığ gibi büyüyen bir kavun karpuz rüzgarı vardı. Kimi görsem bu zerzavat resimleri ile istek gönderiyordu. Ne len bu abuk sabuk karpuz resmi herkes yolluyor herhalde bu da İddaa ederim ki karpuzu seven 1 milyon kişi bulurum sacmalıklarındandır deyip hepsini yoksayıyordum. Ama birini yoksaysam diğeri geliyordu. Anasayfamın sağında istekler bölümünde (abartılı tabi) 658 farmville isteği125 happy aquarium isteği yok hediye yok başlık parası yok gübre boku istekleri duruyor ve ben yoksayıp duruyordum. Yani mutlu günlerimdi onlar benim…

Bir akşam eve cankardeşim iyi insan güzel dost Yoldaş geldi. Zaten eve nadir uğrayan arkadasımdır (buradan da lafı sokalım). Eve gelir gelmez actı facebook!unu bookunu cıkarıncaya kadar bu farmville denen mereti oynamaya başladı. Ulan geldin eve oyun oynamak içinmi diye zılgıtı yerken bile gözü dönmüş  şekilde hala kare şekline burunmuş yerleri kazıyıp duruyırdu. Bir taraftan da sol üstte altınlarına bakıyordu. Kazandıkca gözlerinde dolar işaretleri beliriyor daha cok hırslanıyordu. Adamı yaka paça indirdik PC nin başından ama hala aklı orada. Bir kabak daha ekeyim noooluur? diye ağlayacak sanki manyak..

Nedir ulan bu dedim soyle bir baktım bizim age of empires oyununa benziyor dedim. İlk tespitim buydu. Cok oynamışlığım aynı anda sevmişliğim vardı bu oyunu.. Dedim bu absurd seyi oynayacağına git age of oyna .. Cevap olm bu cok daha zevkli gel sen de oyna komsum ol. O ne lan dedim komsu falan biz kardestik hani. Oyyle değil len komsu ben sana inek keçi yollayayım sen gel benim tarlamı sur ben geleyim senin tarlana gübre dökeyim kardes kardes gecinelim.. Olmaz dedim mağrur bir edayla.. kestim attım. İç ulen cayını ac Geniş aileyi izleyelim dedim..

Hadi bundan kurtulduk da şirkette Orhan abimiz var depo müdürümüz. Ptesi geldim Orhan abim virüsü kapmış el ayak titriyor.

-“gece uyumadım tarla ektim herkesi geciceeemm ha ha haaa” diye gülüyor.

–“Neden bahsediyor abi?”  diye sormadan hemen bana teklifi geldi.

– “Maho gel seni de komsum yapalım kabul et”..

-“Benim işim olmaz abi” desem de ısrar devam ediyor.

-“Olm ister oyna ister oynama ama kabul et. Olmadı senin tarladaki kargaları gönderirim” diyor .

– İyi abi seni mi kırcam yaa ama oynamam ona göre ugrasamam şimdi” dedim.

Aksam eve geldim actım facebooku kabul ettim birikenleri. Ulen sembolik birde bişey ekeyim dedim. Ektim. Bakayım nedir ulan su ne espirisi varmış diye bakarken level 2 oldum ya bir hava geldi. Para coğaldı.. XP ler arka arkaya geliyor. Diktikce dikesim yoldukca yolasım var.  En son gece 02:00 da kapatabildim.

Sabah gırla muhabbet. Şirkette meğer herkeste bu virus varmış.. Biri diyor patlıcan ektim 20. leveldeyim biri diyor benim tavuklar da yumurtladı. Diğeri benim inek az süt veriyor datıcam a.q. Dışardan dinleyen de Çiftçiler Odası genel kurul salonu zannedecek. Öyle muhabbetler.. Sabahın 08’i millet aksama eve gidim de toplayayım hasadı derdine düşmüş. Tabi ben de o an virüsü yediğimi anladım..

Koskoca bayram tatili 3 gun bize ben 1 gun zor cıktım evden annemlere el öpmeye gittik orada bile PC yi actım tarlamı sürdüm. Acmazsam gec kaldığım için kuruyup gidecek hububatım.. Eve geliyoruz birimiz tarlasını sürüyor diğerimiz bulaşık yemek yapıyor ama işi biten pc başında alıyor solugu. Tarla ekilirken biz yemek yiyor yarın ne eksek hangisinin getirisi fazla hangisi fazla XP veriyor ne eksek de mesai ile cakışmasa da iş çıkışına denk getirip toplasak hasadı derdindeyiz.

Yani durum vahim. Araştırdım bu oyunun 68 milyon kullanıcısı varmış dunya capında. Ulan 68 milyon ne demek Türkiye nufusu nerdeyse.. çüş dedim içimden. Ve hurriyette bir haber çıktı bu oyunla ilgili. Oyunu yazan dayımın şirketinin değeri 1 milyar dolara cıkmış..Adama helal olsun..

Biz ekelim biçelim adam tırpanı paraya vursun.. Ama bir an önce kurtulmam lazım bu oyundan. Zaten pek sosyal bir adam sayılmam böyle giderse asosyal biri olup çıkacam valla…

Categories: İnternet

3 Responses so far.

  1. Zekai dedi ki:

    bende bu hastalığın içindeyim gece yatarken bile aklım tarla sürmek geliyor..!!

  2. MuZReK dedi ki:

    kardesim sorma yaa.. nasıl olduysa oyle bir denk geldi ki tarlayı biçmem hep gece 01 sularına denk geliyor nasıl uykusuz kalıyorum anlatamam. Soyle 20 saatlik bir ürün olsa da işten gelişimize rahat rahat denk gelse. Bir de hırs yaptım 2. haftadayım level 21 … benden önce başlayan nice koc delikanlılar geride kaldı.. Taktik ve mantık işi de bu ayrıca oyle sadece tarla ek biç sığır sağ olmuyor..

  3. Berke dedi ki:

    Denemedigim Sey kalmadi yok hileler Yok sahte Facebook gruplarinin ucuz numaralari . Arkadasim Bir kitap Önerdi Ve kitabi aldim. Alirken Dedim acep bizimi yiyolar ama Gercektende Inanilmaz Sonuçlar getirdi. Suanda 63 lvl im ve aylardir oynayan arkadaslarimin hepsini geçtim Ilgilenen Arkadaslar olur Linkden Detayli Bilgi alabilirler.. http://www.xticaret.com/xticaret/?622_4381_=&ref=farmville


  • RSS
  • Linkedin
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube

Popular Posts

Çalismiyorsan Devle

Hükümetimiz yeni bir saçmalığa daha imza atmak üzere.  Genel Sağlık ...

Adınızın Japoncas

Bu aralar cok moda olan bişey varsa bu da sanırım ...

Bugun Mevlid Kandili

Peygamberimiz Hz.Muhammed (s.a.v) 'in doğdugu gunun kutlanması anlamına gelen Mevlid ...

Arama Motoru.. Hepsi

Bir webmasterin en vazgeilmezidir arama motorları. Sitesini daima tarfiğini yuksek ...

Hamachi Kur Ağını

Hamachi, hiç bir ayar gerektirmeden sanal ağ'lar (Virtual Private Network ...

Sponsors

  • Cheap reliable web hosting from WebHostingHub.com.
  • Domain name search and availability check by PCNames.com.
  • Website and logo design contests at DesignContest.net.
  • Reviews of the best cheap web hosting providers at WebHostingRating.com.